spöktimmen

oohgaad sover i hallen inatt och det är spöktimmen som man alltid sa förrut...eller fortfarande? jaja nu har jag nog packat färdigt allt, lite kvar imorgon. åker runt halv 10 istället för att kunna checka in allt baggage... ryan air verkar inte ha så bra koll på saker och ting:P men jag har! OCH jag ser framemot denna resa de ska bli såååååå najs. men nu ska jag försöka få lite sömn och ladda ipoden och sova lite skönt.. så vi ses om jag orkar natten mot torsdag nästa vecka, spännande spännande! För all del, godnatt. Lägger in någn låt som ni kan lyssna på medans jagär borta=) xoxo EMG

asså allting fuckade så ja orkar inte fixa någon låt :P själv ska ja somna till westlife i think.

<3 felix
saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0