Think outside the box

allstå det är nog min specialite det där. att tappa saker, inför folk. eller överhuvudtaget göra bort sig heeeelt i onödan. är man som jag oftast är kommer man på någon snygg bortförklaring men inte idag. idag skulle vi göra skakande handrörelser och skrika lite smått oojjjjjjjjjjj....mitt framför idål-pål's ögon. och inte en vanlig blick utan en sådan -vafan.. blick. är inte så duktig på att hantera just sånna händelser. men alltså jag tappade och filmen och skivan OCH dom goda grejerna som pappa köpte och som jag inte ska äta. alltså skivorna survived, "glädjetårar". annars skulle ja inte ha något att göra ju. men alltså aa...sånt där liksom händer bara inte mig på fredagkvällar. men nu va det så... förlåt alltså:P

men från inget till något så har jag gjort om mitt rum idag. med min stora hjälp Nicole, vi är typ dom nya killarna från room service som jag inte kommer ihåg vad dom heter.. men något är det ju och nu dunkar jag låtar lite högt i mitt nya rum de känns så jätte bra =) är Happy. saknas bara en dvd :( men nu ska ansiktsmasken på och jag ska läsa fysik innan jag somnar, jag måsteee!!!

I hate this part right Here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0