...........det tror jag inte heller

snart börjar oktober vilket innbär Förändringar i livet och jag ska påbörja ett något nyttigare liv. svårt kommer det bli... men måste ju börja ngn gång. och det blir nu i oktober känns lite halvt bra att börja där. men nu, färdigduschad som jag är och klar för sängen ska jag göra något för magen för jag känner hungerkänslor. imorgon blir det DH och kebab Fyfan vad jag är GLAAD! =D eller inte för på studiedagarna torsdag fredag ska jag plugga aset av mig för jag har 5 prov dom närmaste 2 veckorna och ja jag känner mig på vägen till döden, den gröna milen i am walking on. men Nej, nu ska jag bege mig till kökets andra sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0