hej hej hallå dagboken!

det är tisdag som vi gott vet om och jag har haft prao i 2 dagar! på coop!

jaha vill ni veta hur de va? oväntat! =)
Började och fick plocka upp lite allt om allt, sen slutade jag vid 4. Idag fick jag frontera eller fronta eller konfrontera eller vafan de e ja säger Hela dagen och fick sluta 3. eller jag smet hem 3, hon som jag typ får order av hade gått så då stack ja :D Busfrö!! och nu kollar jag på barnprogram. detta är ett skönt tillfälle i mitt liv jag kan luta mig tillbaka och inte göra något. ska förresten gör en ny blogg. nytt liv, ny blogg! Så, snart informerar jag er som vill veta..... Yes yes men ska komma på något fiffigt att heta. roligt typ, ska sova på saken. men iallfall innan oktober ska jag ha bytt! Så yes :) yes yes yes!

med mer bilder och mera roligt. nu orkar jag liksom inte bry mig :P måste göra något roligt uttav det hela liksom inte bara vitt och svart.. men men nog om mig Såg ni på I ditt ansikte igår? Bäst ever! hahaha fan vad jag garva. magnus betnér är bäst fyfan, och jag ska köpa ny ipod och det ska bli förjävla skönt men har ångest om vilken färg..lila gul eller orange :) VILKEN TYCKER NI ?!?!? Lila kommer det bli :P eller orange. elle gul. Åååh ÅNGESTOOO!!!!! Ska först sälja min greeny beauty till andersson (andreazon) om han vill ha den. eller han måste vilja ha den :P annars vettefan. blocket eller liknande!

och hål i väggen. gott folk vi har fåttt mycket roligt på tv i höst! me like! Men för all del, nu beger jag mig bort. ska väl tummrulla och gömma mig för killarna som så mycket hela tiden kommer och knackar dörr. fick tillomed mamma att ljuga för dom idag! HaHAH SYND.

...och för ert intresse så lägger jag nu ut öppet på internet så alla kan se och läsa Jag Är En Strippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller sälja den till mig?



/samma tema..

2008-09-16 @ 21:42:06
Postat av: dorna

köp en gul matilda. fett coool!!

eller orange, inte lila!!

eller rööd??! nej fan då tar vi bara fel!!! :)

2008-09-17 @ 10:00:36
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0