Mariah Carey - God rest ye merry gentlemen



ryyyyyysningar


-------------------

ännu en dag på prao =) Känns ganska sådär bra nu är det 4 dagar kvar hoppas jag gjort grymt intryck! cashflow. men nu är det i ditt ansikte på tv så jag är glad :) och nästa tisdag har DH premiär klockan 9 som vanligt och perfekt för då är min lediga day yesyesyes! & idag fyller min kära yster 18 år så henne ska ni gratta:) Grattis och som vi alla vet har du haft den bästa födelsedagsmorgonen gullis .. tårta och grejer. sen somna jag om och vaknade inte förns kvart i 9 känns lite sent men jag hann i god tid ! Till rasten! haha skönt =)

tänkte att ..nä kom inte på någotö. blogtorka. men ska göra annat nu =) <3 låten
tack o adjö, korven e dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0