My bad reputation

efter en förjävla hets gårdag så mår jag jävligt tröttsamt just nu! Jag har försovit mig, min navelpiercing har åkt bort (som tur att jag köpte en i spanien och har den nu! hihi) och jag har brist på pengar, jag är trött och har vart borta lite föör länge från coop... busigt ju och ja har skuldkänslor!! wtf matilda du e ju så jävla duktig.jag förtjänade det här! så :) inga skuldfeelings längre. känns bättre än 2 sekunder tidigare :)  och nu ska vi fixa in några låtar på ipoden, inte för att ja vet vila de blir men ajaaahhh får väl kolla ztv o mtv å hitta nytt till både mig och systra mi, hennes kväll! Jag ska själv bege mig till landet och sen får vi se hur kvällen lägger sig... giftermål har jag hört?! och någon fyller år!  grattis! 

Haha måste bara säga en sak idag på min prao har jag försovit mig så jag kommer grymt trött dit, så ska jag plocka upp köttbullar och falukorv. då kommer en finsk 70 åring och säger " nuuuu vet jag vad jag vill haaa. faaaaaalukorvn ska vi ha!! " Hahahahahaha fan vad jag höll mig altlså!  tänk er finländsk dialekt, en tjurig gammelmormor typ. haha oj oj alltså. höjdpunkt =) Höjden på dagen liksom!

äsch. snart är klockan 5 och då borde jag börja vakna till liv igen. nu ska jag bara ta det Easy. 

By The Way Folks; jag kommer gå St Erik gymnasium. och amanda bor i stan. underbart! Hela framtiden planerad. mi liki :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vafan! Jag hittar ju dit! :D:D:D

2008-09-19 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0