natten e ung

hade det mucho trevlo ikväll & inatt, nu sover dojjan o ja ska göra desamma. återkommer imorgon om inte i övermorgon, men imorgon e de bögsöndag och det blir lite Dumpad! Spellman ska väl ringa också antar jag... :) sen ska dojjan hem 12 och sen på måndag börjar prao. men åter till första meningen som är fet..

...och det gör jag nu :)


Daya maya använder sig av djupa andetag när hon sover.. väck inte björnen som sover! de hade ja inte tänkt heller =) godnatt. med smink och allt, men SO WHAT? I'M STILL A ROCKSTAR(8)osv....



nu skka ja VERKLIGEN stänga fönstret och av med tvn sen ska mina ögon stängas och öpppnas när dom e redo för en ny dag.. Blir nog ben o jerry glass imorgon vilket jag ser frametmot med normala bokstäver med ett annat uttal när ja säger det. godnatt bloggen och alla som läser! klockan är snartr 4, allt för inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! Du har börjat skriva igen, can't wait:D

//Läskig beundrare

2008-09-14 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0