ORDNINGSVAKT

Här sitter jag i min ensamhet och "sjunger upp", Heaven med Fia och Halleluja med melina, kasnke blir något mer You never know =D  Ska snart börja fixa mig, och nu ser jag på klockan att jag ska vara på väg om 1 timme...suuuucckk måste stresssa allt!

- duscha
- platta håret?
- Sminka mig
- klä på mig
- Gå ner till skolan
- skriva ut en text
- sjunga sjunga sjunga SJUNGA!!

för ert intresse har jag knarkat te idag, 4 Stora glas på snåla 30 minuter. det brände i halsen! Hoppas det hjälpte! Nu börjar det dra ihop sig, halv 5 ska jag vara nere. Ska möta upp danielle först, sen ska hon sova här sen imorgon e de bögsöndag... sen prao.. men för alldel nu ska jag faktiskt ner i duschen! Nås på telefono.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0