vilken dag!

och det är inte vilken dag som helst, det är Onsdag med stort O och jag ska snart i väg på dans =) Prao idag va lika kul som alltid. idag kom lite folk och hälsa på också :) Filip jacob, emelie julie och ankskit o månsen de va kul me besök ! har kattmat lukt på händerna vilket Stinker grymt men vad gör man liksom :) tvättar händerna såklart!

och felix träfffade man på vägen hem, ett ganska trevligt omen som bara hände på den oanade sekunden...! shit va ja skratta :P men åter till inget och tillbaka till allt Jag vill ha pengar för jag ska köpa allt jag vill ha... spyr på denna brist på cash eller asså ja har inte det men ändå har jag det och jag mår piss utav det:P villl bara fylla 16 så jag kan få Jobbb!!! Då har jag blivit hel igen. och nu är jag lite halvt helt om man säger så.... suck.

men ja känner mig tvungen att bege mig till dansen snart om 5 ynka minuter ska vi till bussen jag o systra mi. den lilla. amanda däremot fyller 18 snart och nu längtar vi tills hon flyttar hemifrån! Vi har grymmaste planerna :) jag och den större alltså :) OOOH MAAJJ GAADD ja längtar! ja ska ju betala lite hyra. gå på skola i stan, och bo hos henne. allt blir så bra allting!men nu sksa ni få se en sak jag saknar lite och mycket;

skolan och denna solpärla! eller något :) gullgullgull



fuck. trodde de skulle va en bild på marcus lundgren :P men sary är ju annat. saknar dig sary, så jag biter på naglarna.
för ert intresse åkte en nagel av idag. och över de röda köttet JAG HAR ONT :( usch.. illa. blödde igenom mina vantar från cooprään. synd om mig :( blås på mina fingrar! men Hejdå for real =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0