A life.....and payback

Tjabalabaoo! efter en sjuuukt lång och kort dag så sitter jag nu ner i soffan o bara njuter. För det förtjänar ja fan!! Har spelat in musikvideos HAHHA med moa Gållis Snållis de va något till Mambo hahah and you will believe it when you see it. Galet! GAAAALET. Idag är det tisdag, desperata hemmafruar på tv men mina väns frågar om ja ska ut med dom o grilla and the guestion is...orkar jag? Kallt + Kul + Missa DH? + komma hem jobbigt o va pigg o stinka rök...allt har sina för o nackdelar..jag har ingen aning om va ja ska göra. spontaniteten tar över mig OCH nu ska jag snart skriva klart min uppstast om Twilight....jag måste!!



LÖRDAG is on track. JAG VILL HA LÖRDAG. ALLA FATTAR NOG.
MEN ANNA JAG JULIA MALINSTAF OHYEAH. LÖRDAG IS ON!

Duktiga klassen har kommit på ett spritt tema till spex...Haha. Terrorister armani.
& Anna eklund Min lilla sötnos ska nog gå på samma gymnasium som mig. Så skönt, jag slipper sakna dig!!!
Nu ska jag bege mig ut på nätet o hitta fakta .... Smell ya (don't have to tell ya)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0