Hej

Jag kör en dorna. Lite wannabe jag är ni vet. Jag har också tröttnat, därav min så jätte duktiga uppdatering.
lovet har vart asbra! Mycket sliten nu bara men de funkar de också =)  Väntar på rosers o vi ska grilla hamburgare och min mage skriker efter mat....har inte ätit sen jag och elin åt yoghurt(HOS MIG, fast vi sov hos hennne...varför??)

Nuuu ska jag bara chilla o kolla robinsson och phonebooth kasnke...elelr ngt annat. ska iallafll äta hamburgare och jag hoppas på efterrätt!  håller tummarna!
Imorgon är det söndag och då ska jag på cheer. Yey. Sen är det skola...ohgod. Hahaha tog hem 6 ämnen, har pluggat 1....bra matilda. du är så duktig.


JAG FICK 544 POÄNG PÅ RUDBECK...VAD ÄR MEDIANEN? 514. JAG LIGGER 30 POÄNG ÖVER MEDEL. JAG ÄR BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0