Hola

Fuck fuck...smart är man och duschar innan sovdags, där runt 7-8. Vem hade kunnat ana att jag skulle ut o träffa några vid en fucking stinkande eld efter det, så ja, nú stinker mitt hår. Usch. Men jag var så sjukt trött eller jag vet inte vad jag var där borta...så helt i onödan va jag där och som pricken över i:et fick jag lite eld rök. Usch!!! Men pallade inte vara kvar så jag gick hem och kollade lite tv, och började med min spanska , ska hålla lektion imorgon...och  Så var man klar med spanskan! Känns bra att jag gjorde den såhär i sista sekund...haha nu måste jag nog sova. Skola imorgon och från är ; Ska jag bära med mig datan så jag kan göra klart min svenska uppsats på lektionen eller hur blir det?
Har inte en blekaste aning om hur svenska lektionen ser ut imorgon!


                                                    Det krävs två ändar för ett vänskapsband, 
                                      och jag behöver din ände och din hjälp för att kunna knyta det...


Tror jag ska sova lite...i en rök atmosfär. Good night!

Kommentarer
Postat av: amilia

SV EMG: hahah gumman! Charmig liten smygreklam du fick till där va! ;)

Jo du jag mår bra. Känner dock på mig att jag gjorde bort mig lite inför dig, om du kommer ihåg det dvs.. Haha! Hur mår du själv snygging?

2009-04-20 @ 23:36:17
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: becky

... I love you

2009-04-21 @ 17:06:23
URL: http://mestbecky.blogg.se/
Postat av: Nicole*

Hhaahhahaha! nu kom det lite ironi in i det seriösa. Alltså så var det jag Nicole som skrev & inte min syrras vän

2009-04-21 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0