Lill lördag!

Nu har man kommit hem från nicole o vart där med lite människor, nu e ja hemm o sitter här och gör ingen osm helst nytta. Ska nog snart sova, känner att de lockar snart kasnke lite bara... (?)
Slutade halv2 idag, najs! Kom hem och åt glass lite höhö va ute med molly också de va också kul hon skällde på en svart katt ja sa åt henne skall så skällde hon utan någon belöning , framsteg baby. framsteg.
& så fick ajg lön. exakte 96 kronor mer än väntat!OCH om vi rundar upp 96 blir det vad.. 100! ja för 4 kronor löst har jag i femtio öringar så de löser sig vilket blir 900 kronor på fredag!! + 500 = 1400 + 100 (vunnit på lotto!) = 1500. Jag är så förjävla duktig o här ska de sparas allt. Dom 300 jag har på kortet måste jag dock använda faktiskt...tyvärr. Kasnke...ska nog boka make up store rådgivning blablabla nu på internet så ja kan göra de där snart. typ nästa vecka kasnke? blir najs.
Har också ätit 4 skorpor idag. med någon sylt på den 4de och sista. de va också gott. men att tvinga i mig ett helt glas grön mjölk söglite...för ja, det är bara gott hemma hos hasselhuhn ur deras stora glas....bara gott där!

nu behöver jag vaselin mer än vad jag behöver dig.
för så som det ser ut så klarar jag mig bättre utan dig. och tvärt om!
typ like...i'm a  hot wolf. WOWOWOWO( låter som en varg ???)


JAG VILL HA BAL, SKOLAVSLUTNING
OCH ....BARA LEVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0