Pan pizza to me

I wonder if you wanna do something sometime?
Eh...i'm already doing something on sometime. Sorry.

Hade matte nationella idag. Det gick bra och dåligt...usch vad jag hatar sånt där...usch usch usch. Och C delen är ju dubbelt så fuckad....usch! Idol reklam på tv nu. Jaaa ska diiiiit ooooo MEN HAR INGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ MIG SJÄLV. DÅ BLIR DE BARA FUCKAT =) Ska åka in på lördag morgon (tidiga morgonen kl 2) YEEEY ! Nåväl. Nu ska jag nog....äta lite och byta kläder o lite sånt där...nä de e ja klar me redan ja ska äta något fan va gött!! OCh kasnke ... snart ska jag ta bussen från mårdvägen till blåbär med lovajsa...yää blir najs. Hejdå =)


THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0