Give us hope when it seems all hope is gone

hejtjailingonskogen! staden bjöd på byxor och ett pommes. Lite sprite. Mamma bjöd på kycklingsallad och de va naaajs! Snart ska ja bege mig mot odensala för att fira juuul med the ladies ! ! !!!!  :):) hej hå bra humör.
Ska fräscha min sminkning ltie och fixa de där lilllla extraaa sen ska jag skita i att locka håret idag. känner att de inte behövs, jag är snygg nog :) hihihiih!

dorna om du skulle se mig spela piano skulle du va stolt.....jag kan en del av yiruma - river flows in you (sök på youtube kasnke...)  ska visa dig någon gång! Samtidigt kan du visa mig några dansmoves. Deal??!?!?


Kommentarer
Postat av: dörnis

vad duktig du är. inte ens jag klarar den. :D

2009-12-21 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0