hejhå smugglapå

hade en lektion idag(!!!!) dock gick lektionen förjävla sakta och ja hatar svenska...SKÖNT att ja slipper de i sista perioden! Nog om det, idag har jag köpt lite julisklappisar och vart på sången. Fick FINT sällskap dit kan man säga!!!gahhhh dreglaaaaa <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 hehehihih.

seeen ja kom hem va seeen nu ja ska duschaa seen de e DH!
A W E S O M E N E S S!

(ja hej på dig du)

Ska take away my makeUp Nu OCkså =) Sen idag kom jag på mig själv att stå nära min spegelbild och älska det jag såg. Tjohej de va en underbar upplevelse så hela min dag har vart jävla bra!

Har ätit gott ocksååå...OCH DETÄR 24TIMMARSKRYSSNING I HELGEN AWESOME! :D


Kommentarer
Postat av: d0rnasssssssssssssssssssssssssssssssssssss

ånej inte den bilden...

2009-12-09 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0