What must we do to restart?

2 ´läsare gillade att ja försökte blogga för något dygn sedan! O då slog de mig.  Ja försökte , då kan ja ju försöka en gång till!  Men emelie är på väg hit, så kommer nog lägga av snart. Åtminstone med detta inlägg.
Igår såg jag bio med la familia, The National (?) tror jag att den hette. Typ deckare, skulle hänga me i svängarna med alla ord men icke de klart ja inte hänger med! Inte moa helle för den delen. Kände mig inte så ensam :)
"i'm calling from the daark siiide"


Hela detta lov har gått ut till ...ja typ som rehab. är så förjävla trött. skönt att ta igen lite sömn nu!  och ska plugga lite dom sista dagarna på lovet tror ja, så ja kommer in i skoljobbandet liksom. Men nu ska ja stänga dörren, svara på lite MSN chat yeah och sen invänta emelie..vill inte va ensam inatt. de ska ja inte va heller! Kasnke skriver sen Bye bye

Paramore - We Are Broken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0