Wicked

Ännu en torsdag avklarad detta år. Nå, idag när jag vaknade med emelie vid min sida i mitt lilla fuktiga äckliga rum tänkte jag efter...jag tänkte så långt att ja glömde bort hur kissnödig jag var. Gick på toan o kom tillbaka. hon va vaken. Men sen vaknade vi till, gick upp och åt sen drog hon till mats. (sats mats) ja drog också till mats. (musik mats) Fick lite lärdom om teoretisk musik, mycket ska in i hjärnan. Och nu ska vi välja låt som vi ska sjunga. Vilken ?????? Jag har beslutsångest. men ska välja lite ...

I will be - Leona Lewis
Halleluja - Rufus blabla.
This is me - Camp rock
GE MIG FÖRSLAG, DORNA?? EMELIE?? NICOLE?? NÅGON SOM LÄSER GE MIG FÖRSLAAAAAAAAG

Tänkte finish this day with a song.



Don't ever think i'll make you try to stay

Kommentarer
Postat av: fråga dorna

du skulle kunna sjunga vilekn låt som helst och endå lyckas. men vad du än gör, ta inte halleluja!!! den är ju så vanlig, så då kommer dom kanske jämföra dig med andra. slår vad om att de hört tusentals olika covers på den låten... eller har jag fel? :P

2009-02-26 @ 23:20:16
Postat av: emelie

aa dorna har faktist rätt.. jag vet att jag sa att du borde sjunga den tidigare idag, men dorna är ju så smart. hon har redan tänkt så långt, längre än vad jag nånsin skulle tänkt :O

men jag tycker du ska välja mellan This is me och I will be.. och det är sant, vilken låt du än väljer kommer det att gå bra, för du sjunger grymt bra sötis! :)

2009-02-27 @ 00:25:48
Postat av: Nicole

Matilda! du kommer kunna läsa min blogg! för nu har jag bestämt mig att det inte kommer bli något hyckelri med livets undergångar hit och dit.. Eller jo kanske, men mest så fokuserar vi på hur man tar sig upp igen! good va?

2009-02-28 @ 14:34:48
Postat av: Anonym

Svar på Nicole



Nicole I love you!

Det blir fint med lite sånt.. alla behöver det så, läser Dr Nicoles blogg from now on.

2009-03-01 @ 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0