Our love was like a song, but you didn't sing along

HAR SOLAT IDAG FÖR TY FÖRSTA DAGEN PÅ LOVET :) nu har jag annat än en coop bränna! men snart blir de bulgarien bränna ! Looking forward to that! måste börja packa hahha kommer inte hinna xD imrogon ska ja sova hos jarnesjö sen börjar jag kl 4 på Coooop dagen efter och imorgon ska jag jobba 10-16 .:) men ja överlever förhoppningsvis.... (A)

Solade med anna jenny och dorna idag. The crew....the ekilla9b3mode. Asnajs! SKÖNT va det och det märktes att de va småbarnsfamiljer där, only...såå varmt som vattnet var. HAHA

Ska leva lite ikväll och sen hem och sova med jarnesjö (stalker-amanda-jarnesjö-fick-en-snilleblixt) sen jobba imorgon...jag älskar sommarlov...ffan vad najs. inte för att jag känt av det så mycket..men snart så. Sola bada!!!


somliga har 3 år kvar
typ egentligen 2 och 11 månader för att vara precisly exakt

Kommentarer
Postat av: Anonym

bullen bullen bulleeeen! pusspårej matilda! jag kan ju faktiskt vara snäll mot dig och hälsa på dig på coop någongång och köpa en trisslott eller något så jag kan vinna pengar :)

2009-07-02 @ 21:05:25
URL: http://isablles.blogg.se/
Postat av: Matilda

ååh vaad gulllig du ääär dååå!! :D din låt är garanterad vinst , liten eller stor :) bulllllen !!!!!!!

2009-07-03 @ 19:23:18
Postat av: Matilda

låt = lott!! hahahah xD

2009-07-03 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0