29 Juni

Jag har typ inte lov...bara jobb. Jobb jobb jobb. Men jag klagar inte jag får pengar sen (!!:D:D:D!!) men visst skulle de va skönt att kunna ligga på en strand och bara leva....men det ska jag göra på torsdag efter att jag vaxat mig på onsdag...gaaah önska mig all lycka i världen...och på tisdag nästa vecka bär det av till BULGAARIEN äntligen i en vecka och bara leeva. Sen är det fråga; London eller Sommarstugan? jag vet inte vad det blir jag har ingen talan själv men aa...vad som än blir blir de bra!  Idag efter 4 får vi veta gymnasieintagningen på www.gymnasieintagning.se ... någon som kommer sitta bänkad dirr efter jobbet idag (4) så är det jag! Det komemr vara det ända jag tänker på haha! Men det är bara full fart hem sen då :) awesome!
Jobbschema för vecka;

Måndag  11-16
Tisdag    12-16
Onsdag   15-20
Torsdag   LEDIG (bad med anna stekpanna vad jag vet och meeraaa)
Fredag     10-16
Lördag    16-22.15
Söndag    SEMESTER BÖRJAR!

NUuuuuuu kan ni se mig i coop kassan many hours & many days!

okej..om en timme börjar jag. har inte fixat mig eller någonting. Bara plattat håret och suttit framför denna burk...näää åter till annat nu. Hatar att sminka mig för jag har ett sår på/över läppen. äsch, jag överlever!!! är lika snygg ändå ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0