new classic

Det var ghana idag så har jag tjänat 100 kronor till Blessing kasnke... känns helt ok!
Eftersom jag såg twilight igår, som gjorde min dag idag, så känns det sjukt bra.
Med tanke på att jag inte längre går på tabletter och slipper leva på onödigt preparat så känns det helt sjukt bra bra bra!
Och med tanke på allting så går jag ut 9an och vårat kära ekilla om 9 dagar. 3 år kvar tills jag tar studenten som min kära syster gör imorgon...nä nä är inte allt avundsjuk inte alls :) Ser framemot 3 år till. Seriöst alltså.

Så imorgn är det också hard work @ 37, efter att min klass haft fotbollsturnering och förhoppningsvis fört sig vidare till final. annars jävlar vet jag inte hur mycket jag skrattar åt dom!



Nu är det dags. Bloggerskan is back on track! ANNA, i know you've missed me.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

WEEEIII äntligen :DDD

2009-06-03 @ 15:12:07
Postat av: ANNA

WEEEIII äntligen :DD

2009-06-03 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0