Sista dagen i juni...för i år

JAG KOM IN PÅ RUDBECKS MUSIKKLASSER :) DEN 17 AUGUSTI KLOCKAN 9.00 SKA JAG VARA IN ENTREN. EN TIMME TIDIGARE ÄN ALLA MINA COOLA SAM-KOMPIZAR. Blir tidigt den dagen!men jag överlever efter coop veckan veckan innan xD got that?!???
Idag har jag jobbat i 4 timmar, mitt kortaste pass. Och fy i helvetet vad jobbigt det var...dom jobbigaste timmrara. Det var varmt och jag var ensam i stort sätt hela tiden... om man inte räknar med när linda kom förbi och klagade på att hon bara sätt mig på samma ställe hela dagen....ja BACK AT YA kasnke?? kassan verkar vara poppis! hahaha!
Imorgn klockan 11.00 sätter jag mig inför en förändring i livet. Jag ska för första gången genomföra en heel vaxning av ben och bikinilinje. Jag kommer dö samtidigt d...eeh..som mina hår typ försvinner... jag är rädd och glad. blandade känslor, har vart med om förrut så är van ...haha

JENNY ENGSTRÖM; om du läser detta?! Jag har börjat lyssna på  håkan tack vare dig!!! Jag tackar dig lite faktsit...snart får vi ses och sjunga håkan medans anna och dorna typ sjunger she will be loved eller vilken låt de nu va som dom älskade xD

imorgon jobbar jag 15-20 seeeeeeen så ska jag hem och kyla ner mig för det är det jag vanligtvis gör after work... ska göra snart. Nu är det allsång eller My new BFF....vad ska jag väljaaa??? ..

nu ska jag kolla vad jag nu sa kolla Hejdåååå återkommer =)


SÅHÄR GLAD ÄR JAG :D

Kommentarer
Postat av: jenny

ååååh vad var det jag sa:D:D?! han är gryyym!! ja verkligen ;)

2009-07-02 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0