SUMMER

det är soooommmmmmmmmmmaaaar i sverige och jag har lov! Dock så skulle jaginte bli sur om jag hade skola, ska faktiskt börja ny skola så acceptera mi nyfikenhet med massa killar i klassen =D charmiga också...i guess.
15 dagar kvar tills vi åker till bulgarien + fribergs family. Längtar!! Jag och moa drar kasnke också till sommarstugan nästa vecka, och jag ska vaxa benen så om ni ser mina ben heelt läskiga så är det för jag sparar(!!!!) och har lite tävling hahaha ..! Imorgon börjar jag jobba på coop, spännande och läskigt. Kul. KUUL! Kassa jobb i 5 timmar, måste äta rejäl frukost och inte skapa problem för mig själv. Ta det lugnt! men det löser sig. Amand ajobbar på onsdag okcås. Då ser man syskonen i kassan blir kuul! :D menee...a. sitter här på nicoles födelsedag och väntar på lite action, får se vad som händer idag. Men det blir kuul :D säkert haha. har också brutit mitt godislöfte!! Så nu käkar man, men blir äcklad samtidigt. haha. Men nej nu ska jag göra annat =) Får e när jag uppdaterar! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0