YES!

9B3 TOG SOM VÄNTAT HEM SEGERN I FOTBOLLSTURNERINGEN!!!!
ALL SEGER ÄR VÅR. I <3 YOU


(är man fotograf, så är man fotograf)

Nu ska jag börja fixa inför balen imorgon! Yey, blir aaaaaaskul :D Sen är det skolavslutning. Blandade känslor kan jag hålla med om dorna. Men allting löser sig :D NU är jag bara såååååååååååååååå glad. NOTHING CAN BRING ME DOWN!

Börjar bli liiiiite hes dock xD inte bra för torsdag. men som sagt, allting löser sig! magen kurrar, allting löser sig.








Thanks for trying. Thanks for dying. Thanks for nothing. Thanks for NO THING AT ALL ......

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar det inte.. :p haha, men du sjöng underbart hahaha! ;)<3

2009-06-09 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0