9 mars

Är hemma och har vart de ett tag nu! Va i stan på intagningsprov till st erik med evelina de va rooligtrooligt =) Många trevliga tjejer och kul att testa på .. balett .. och dansa till en pianospelade gubbe....och sedan till neyo  - closer. verkligen kuuul haha :D sen väntade vi på att bli intervjuade, de gick bara bra från min sida. Hopppas ja kommer in nu bara! Dom tar kasnke inte bara 16 elever å dåå blev de svårt...menmen. man får ju hoppas. Sen åkte jag och evelina till donken o käka Big Mac!!! och hon drack upp hela colan!! Och ville dessutom smaka mina lökar. jag sa att jag inte hade några. då kollade hon och erskände, jag har inga lökar...hahahha.
Sen satt vi där och luffade som två ufon och gick sedan till H&M föratt se om jag kunde köpa något , hittade såklart inget. Sen gick vi till tåget, åkte hem och när ja kom hem så ...ja har inte gjort mycket. nu ska ja tvätta av mig sminket och plugga musikteori ... sen typ dra iväg på dans. Men de ska nog gå =D allt bara flyyyyyyyter på.


visste ni att talet 13 gillar mig? fredag den 13 ska jag till rudbeck. jag fick nummer 13 idag...
ödet...antingen kommer jag in på båda. eller ingen. annars tror jag inte på talet
13

Nu ska jag smeta på vaselin. Och läsa ett sms. seeeeen ska ja ner och tvätta mig hejdåå bloggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0