Don't lie.

Har insett att jag kommer inte kunna dansa med dessa klackar jag införskaffat. För nej, för tillfället kan jag inte gå i dom normalt. hahah måste nog gå lite mer haha...kaos. Sen nu har jag gjort kemi läxan, har bara 2frågor kvar. Slutade tjugo över 2 idag tack are att jag marcus o kalle gick in på 7ornas spanska o sattt där medans vi hade hål timme o fick sluta tidigare aaaaaaaskönt. Något som också är skönt är att vi har flyttat matteprovet till fredag. YEY! Och idag har pappa köpt ett nytt vaselin till mig och dag kräm för torr hy..har använt någon annan nu i några dagar från aco som ja hade förrut, nu får den mitt ansikte att klia :S  hahah skumt, vaknade i morse å de kändes som att hela ansiktet va sönderbränt o kliade fyfan va illa...men no more! Imorgon har jag min vanliga älskade kräm <3<3<3 aco is the s-h-i-t.




3 vaselin burkar - 3 månader....försök slå det om ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0