Du är du

Soulmate.
Jag älskar dig och kommer göra tills oändlighetens ände slutar.
Du är äkta
Och jag ska göra allt för att få dig på fötter,
för jag älskar dig.
Tack för det du gör. Tack för att du finns.
Tack för allt som hänt och tack för att du kan min in och utan till.
Vill att du ska veta att jag uppskattar varje sak du gör.
Jag vill aldrig släppa en sån som du.
Du ska ta åt dig för det är du värd
du är du.
Du är vacker, du är underbar, du är helt jävla sjukt bäst.
Du förtjänar det bästa.
För jag vet att allt du vill är att vara snäll och bra mot andra.
Helt ärligt ska jag säga att vissa inte äns är värd dig.
Du sitter på en lista högre rankad.
Ibland önskar jag att du såg dig själv utifrån mina ögon... Och hörde mina tankar om dig.
Du skulle bli chockad. Du skulle säga sluta. Du skulle tro att jag ljög.
Men det är det sista jag gör för dig.
Ska sluta skriva nu, men bara därför ska du inte sluta ta åt dig av det jag skriver.
För jag menar varje ord.
Jag ska hjälpa dig och jag finns alltid kvar. Alltid


Kommentarer
Postat av: Anonym

April 2006. Tack för att Du är Du.

2009-03-11 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0