Friiiiii Daayyyy

kom nyss hem från juliaemeliemalinmalinnicoleelin vi har firat emeliejärvenpää som fyller 16 imorgon Congrats! Men det är ju om 2 timmar...så dig skriver ja till imorgon =)  Idag fyller faktiskt anna söta steklund 16 bast! GRATTIS BABYYYY :D:D Imorgon ska några tjejer åka å hälsa på hennes pojkvän, trevligttrevligt Lidingö killar och Märsta brudar ska träffas o de ska bli ja som sagt väldigt trevligt.  Imorgon ska jag också åka och träna på FORM med min kära älsklngs syster MOA <3<3<3<3<3 VI ska dansa streetdance, dance och någon cher dans vet inte hur man stavar men aa de ska bli kul! Sen kasnke lite spinning på de om man har orken i kroppen liksom ;P sen får man 2 fika biljetter o fika för yey!



Denna vecka har inget speciellt hänt. Kan informera lite om vad som händer i den kommande månaden Mars;
7 Mars - Emelie 16 <3 Träna på Form, Lidingö på kvällen
8 Mars - Stinsen med Evelina(?) Match i Vikingahallen
9 Mars - Intagningsprov St Erik...iiih spännande. Dans på kvällen
10 Mars - Plugga musik!!! assistera Therese på hennes dans=)
11 Mars - PLUGGA MUSIK!!!!
12 Mars - Dans, PLUGGA PLUGGA PLUGGA MUSIK
13 Mars - INTAGNINGSPROV TILL RUDBECK!! Sen på kvällen bio med knivsta och rosers:)
14 Mars - Namnsdag! Elin och malin åker till alperna. See you in a week. Schlager kväll hos någon!
15 Mars - Plugga SO & Matto
16 Mars - Jacob Allert fyller 16 :) Dans
17 Mars - Dans, plugga so & Matto
18 Mars - Plugga SO tills jag dör & matte
19 Mars - So prov, dans. Plugga matte!
20 Mars - Matte prov
21 Mars - Amanda Nilsson 16 
 
Sen har jag ingen aning om vad som händer framöver längre:) Men det va lite iallafall.
Tänkte börja med ett avslöjande i varje inlägg. Det kan vara något ni inte visste om mig ,eller någon om mina vänner...eller bara något jag inte tror att ni visste alls !

denna veckar blir det;

visste ni att i 9b2 ska några killar framföra Lovebug med Jonas Brothers på musik redovisningen???
Försök lista ut vilka

Tackar för mig i detta inlägg
Puss och adjö

Kommentarer
Postat av: Din snygga knivstakompis

ska vi gå på bio ? :O vad trevligt :D

2009-03-07 @ 10:29:08
URL: http://isablles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0