Gömöröööönnnhh

Somnade halv 12 igår!!! Fan va skönt de var, kom hem frn frida vid halv 11 efter en lång biltur, mådde inte bra och frös som ett asplöv. De gjorde ja när ja kom hem också ...och i sängen. Iiiinte sköööönt. Sen vaknade jag nu halv 9 o kunde inte somna om ... kul. SKa ner i duschen och käka frulle sen ska jag lindra min huvudvärk och åka till stan vid halv 12. Får se vad vi hittar. Ska däremot inte köpa ngt. Spara mina 550 kr! CHockad själv att ja kan hålla emot =) Nu ska jag ner och sen ska jag upp. Har också påbörjat ett nytt liv. Och ni verkar inte ingå i det :) hejdå

Slänger in 2 klipp från våran dokumentär som blev kaos som ja vet att bara Dorna kan uppskatta. See å Njuuut, BARA FÖR DIG DORNAA ! :D

 

Kommentarer
Postat av: dornas samvete

dettta är glädje i högsta nivå!! :D

synd att vi inte kan dela med oss av den glädjen :(

2009-03-30 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0