Good shoes won't save you this time

Lördagens work out höll i sig i 3 timmar! 3 pass, det sista, och träningpasset som jag kom dit för att utföra, ska självklart ställas in. Bruden hade kräksjuka. Lika sexigt de som de vi skulle gjort...men jag är helt slut efter denna dag men de va roligt ändå! Gratis muffins o smoothie, frukt och te. Sen några bananer. Ikväll ska jag äta gooodaste maten, och senare bär det av till Lidingö =)  Träffade Linnea Knivstabo på ica där hon jobbade hårt för fullt! Jag köpte en till vaselin burk (ligger på min 3dje inom loppet av 2-3 månader....inte fullt normalt =D ) och moa lite läkerol. Nu sitter jag här och dunkar musik i öronen och har ångest ; WHAT TO WEAR TONIGHT?



Känner hur huvudet vill sprängas..tror ja ska ta en sån där ipren.
BTW så dansade vi till HOT n COLD idag. Och de sista passet så var ja heeelt slut på energi. Tror att de syntes..men hallå ja hade dansat innan 2 timmar ... omFg. ikväll kan jag då somna med gott samvete!

Moral moral...ja vill ha så mycket moral så det blir dubbelmoral!

ser ni också min nya snygga design elle va man säger här i bloggen? de e ju bilder på mig . Såklar de e najs!  Med röd färg...de kändes lite fel med rosa där ibörjan....Röd är lite mer....icke rosa. Som ni kanske märkt.


MY LOVE


Visste ni att emelie järvenpää hatar när man säger grattis eller när man sjunger för henne? Hon vet aldrig vad hon ska svara/göra. Igår när vi sjöng började hon smsa. Jag tog tag i saken oh ryckte bort den från henne. Sen tror jag att hon sa tack...inget bra minne men jag tror det. EMELIEGUMMAN det går bra med ett tack. Hoppas dina släktingar fick ett tack idag iallfall! älskar dig och grattis på 16 årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0