It hurts in my vader -_-

Idag har jag hunnit komma hem, städa, äta, kolla lite tv, grattat vanessa för körkortet!!! stor dag!!, åka till dansen, vart där i 3 timmar, och kommit hem. Har även hunnit skriva ut min uppsats om Bly och nu ska jag ner i duschen. Hatar att duscha på kvällen men orkar inte duscha imorgon ju....så så får de bli. Nu är mina vader helt slut körda men vi älskar therese ändå!       

morgondagen kommer gå åt att plugga mattte! Inte så mycket att plugga dock, siktar in mig på ett vg så de borde funka... sen ska jag nog kolla på Den rätte för Rosing och DH. Sen ska jag sooova. Och sen inte så mycke mer =) Men nu kallar duschen på mig. See yaa


idag när jag ringde dig så va de för jag saknade dig.. sååå mycket.
men seriöst de va länge sen ja såg dig..Vart är du??            hoho?



btw så är jag in need of a new vaselin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0