jag håller med dig, dorna!

Vaarför lägga ner tid på så mycket hat och idiotiska saker?  ISTÄLLET skiter vi i sakerna och går vidare. SÅnt som jag stört mig på otroooligtt mycket nu på senaste tiden Skiter jag fullständigt i utan några utantag. Orkar inte bry mig längre helt klart! jag tror på ödet. inte för att det har med saken och göra...men aa. Så är det !



btw Bounce är flyttat till ovetande datum...återkommer om de!

NU ska jag käka efterrätt efter min cheerleading!
HIPS!


CIIAAO

haha glömde publicera innan ja gick o fiiiiikade. Men nu har ja käkat klart o nu ska ja publicera! Hajdåå


Kommentarer
Postat av: dornas samvete

amen matilda!

2009-03-16 @ 17:13:12
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0