Låt aldrig rädslan från att missa hindra dig från att spela

Nu är jag så trött att jag vet inte vaaad...vill bara sova men jag hatar att sova på dagen. Sover aldrig skönt....men idag har jag kommit hem från skolan och inte gjort så mycket. Kollat tv o vart ute med molly polly...snart ska jag duscha och göra mig klar så att jag sedan kan plugga plugga plugga musik teori, allt måste in i huvudet nu!!! Sen ska jag nog äta middag sen bara chillination..imorgon är det dans med klackskor! Faaan va roligt! Saknar mina dansbrudar redan!!!

Nu börjar vänner och jag känner hur tröttheten stiiiiger. Snart ska jag duscha som sagt och fan vad skönt det ska bli!

2 days to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0