lite frågor sådär, lite halvt passande på en onsdag kväll sådär

1. Namn - Emma Matilda Gålnander
2. Bor - Svampvägen , Märsta
3. Syskon -  Bigsistah Amanda Littlesistah Moa
4. Ålder - 16 bast
5. Född - En vacker lördag kväll den 23 Januari kom vackra jag till jorden
6 Ögonfärg - blue hawaii
7. Längd - 1,67 vill jag gissa på
8. Skostolek-  39 såklart
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - vattuman
11. Hårfärg - Brunett
12. Födelseort -  Där ja föddes?

DAGENS..
1. Låt - en hel del men vi kan nämna A MOMENT LIKE THIS i duschen
2. Saknad - danstjejerna
3. Kläder - svarta jeans, blå g-star tshirt och en grå munkis över detta - ohyeah
4. Smink - de vanliga som innefattar mascara puder och solpuder
5. Underkläder - trosor och bh
6. Mat - skolans ugnspannkaka OHYES!
7. Köp - no thingilingi!
8. Göra sen - plugga spanska liite till sen slagga
9. Godis- inte ett skit sen 31 december!
10. Pinsammaste - skäms inte över något.. typ

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om att plocka svamp - har aldrig testat =P
2. Tycker du om godis - Ja men de lockar mig inte längre faktiskt! Kasnke ibland men inte just nu iaf =)
3. Hur många gånger i veckan äter du godis? - aldrig
4. Äter du oftast nyttig mat -  Mat som mat!
6. Är du stark- Fysiskt ? nej. Psykiskt ? ja
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vaderna tack vare min kära Therese
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - jag är snyggast här på jorden. Sötast också
10. Du ger mycket komplimanger till andra - När jag känner att hon/han ska ha en så så klaaart!
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Haha det passar in på mig. Mat-ilda. Mat är liksom mitt förnamn. Så ja, men skulle kunna byta :P
12. Du tycker att du själv är smart - Jag har mina moments!
13. Vad är det sämsta hos dig - Finns nog en hel del som jag inte har en aning om :P
14. Vad är det bästa hos dig -  jag är mig själv och älskar mig själv
15. Har du bra självförtroende - Ja
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Varierande...1-2 kasnke
17. Du tycker om att vara med killar - Jaja
18. Känner du dina grannar - Såklart!
19. Vad har du för färg på dina underkläder -  alla färger :P
20. Använder du BH varje dag - Sí
21. Svär du ofta -  ja lite för ofta tror jag :)
22. Gillar du skolan - alltid!
23. Har du någon gång skolkat - har väl hänt någon enstaka gång =P
24. Spelar du något instrument - Nej... :P
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Handboll innebandy och dans. Dans is my life!
27. Har du några tatueringar- nää
28. Har du några piercningar -  Navel och öron
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - så fort jag får chansen
30. Tycker du om djur - inte överdrivet mycket men dom är söta när dom är söta

BRUKAR DU..
1. Sova - Jag älskar att sova
2. Ta mediciner du inte borde ta - noo
3. Röka - Noo
4. Snusa - HELL NO
5. Ljuga - vita lögner
6. Skada dig - inte ofta
7. Klä dig i svart - nä har ofta något färgglatt tror jag?:P
8. Hata folk - Jag hatar att hata folk men det finns undantag
9. Lita på folk -  jag litar inte på något eller någon. Bara på mig själv
10. Skada dig med flit - om jag har en anledning och verkligen vill så kan ja väl göra men inget ja dör dagligen :P
11. Drömma mardrömmar - Ibland
12. Gå i skolan -  yes
13. Gå i kyrkan - om min mamma vill att ja ska kolla på henne sjunga EMANUEL så kan de hända :)
15. Vilja dö - Man tänker tanken men inte att man ska göra det liksom :P

NÄR..
1. Åt du senast - 2 timmar sen tror jag
2. Läste du ut en bok senast - i Spanien i juli/agusti med emeloojjj
3. Köpte du något senast - igår , kokosboll och fjestis in da uppehåll
4. Svor du senast - När jag sjöng fel i duschen
5. Sjöng du senast - Innan jag skulle koncentrera mig på detta :P
6. Klagade du senast -  När mitt vaselin va spårlöst och ja testade Sarys tips om att lägga sax och nycklar i fönstret...inte funkade de inte. (Hittade vaselinet däremot för ett tag sen ... så de kanske funkade)
7. Klantade du dig senast - kommer inte ihåg:P

HAR DU..
1. För många vänner - kan inte få nog av det
2. Förföljelsemani - vad är Det men jag tror inte det :)
3. Någon annan psykisk sjukdom - jag är typ dum i huvudet
4. Skadat någon - har jag säkert
5. Färgat håret - Jajaja :)
6. Några piercnings - men jaaaaa
7. Några tatueringar - nope
8. Egen dator - Yes
9. Gjort bort dig rejält - Ja allderles för många gånger..


Ytterliggare 12 saker ni kanske inte visste om mig =D
1. Så fort jag är ensam hemma sjunger jag. Inte är det lågt heller. Låtsas typ att jag har min egna konsert
2. Jag hatar när folk borstar tänderna och kollar på mig samtidigt
3. Jag har en förjävla humörsvängning
4. Jag älskar att bjuda på mig själv
5. Den ända jag vill vara är mig själv
6. Jag tror på ödet
7. På kvällen går jag runt hemma med fult hår och drogkampen tröja. med ett gnagarhål i halsen
8. Jag känner mig fänglsad i slalom pjäxor. Hatar det
9. Får fööör lättt skoskav
10. Varje gång jag ser bilar så bildar jag namn efter deras registreringsskylt. Ex GDA = Grodan
11. & varje gång jag ser en bil hopppas jag att den har EMG som registreringsbokstäver. Har lyckats se en !
12. Kärlek i mitt liv är uteslutet

Kommentarer
Postat av: ankan

det är lätt att stå ut med dina humörsvämgningar,men som du själv skrev i ett mess förut: "...jag är nog lite av varje tror jag"

2009-03-05 @ 09:28:32
URL: http://rappikafti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0