Our time is here

Kom nyss hem från skolan , trött som fan är jag.......ska städa och duscha och fixa lite sen får ja finbesök ikväll! =) naajs
något som iinte är lika najs är att youtube kommer börja kosta pengar?????vad är detta för jävla samhälle vi lever i!!???!!!??? JAG HÄNGER PÅ YOUTUBE. OCH JAG MÅSTE SLUTA OM DET BÖRJAR KOSTA. WHAT IS THIS??!!
lackar sönder och därför de kommer bli nedräkning.... 12 dagar kvar. 12 dagar kvar i frihet till att ladda ner vad du vill när som helst hur som helst! Hatar sverige för sjäälvkalrt är det ju bara VÅRAT land som ska förbjuda dessa gåvor som smartskaft gett oss. Ja. livet suger just nu pga youtube..... i love youtube.

Nu ska jag njuta av youtube alltså.Varje sekund och varje minut. Ge lite kärlek till youtube

Hade redovisning idag om A walk to remember som jag ska se ikväll!! <3<3 redovisningen gick finfint. Va tvugna att gå ner och hyra filmen dock vilket tog på krafterna...men ,, vi fick hyra den gratis. sååå de va de värt! OCH NEJ DORNA, jag kommer inte glömma lämna in den.

Btw så tappade jag mobilen idag på bussen....bom sa det och musiken var borta. vafn tänkte jag o började leta.......ser inte mobilen. en gubbe såg den och gav den till mig, Tack Gubben! Nu ska vi fira med champagne. Först ska jag käka redberries och njuta av youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0