Shemales from lidingö

Här sitter jag i turban på mitt lilla huvud och väntar på allt och inget. Evelina ska svara på mitt sms och sen väntar jag på att någon ska städa mitt rum. alltså, allt och inget.  Idag har jag vaknat upp och haft 30 minuter på mig att fixa mig tills bussen mot station drog. jag hann såklart som jag alltid gör. inget är för spontant för mig! detta var faktiskt planerat spontant  dårå....men tiden ..de va den som satte stolpen. jag kom iväg och träffade evelina på sollentuna station, vi åkte till stinsen. hon köpte tvåtröjor, själv hittade jag inget. Sen träffade vi john och sebastian lite ...oplanerat sådär. haha! Imorgon ska vi på intagningsprov till st erik, hoppas det går bra! men det gör det, vi kommer in utan tvekan jag och evelina. we're the stars liksom!  Sen åkte jag vidare till tåget hem, åkte till vikinga hallen med sällskap av anna steklund i telefonen. vi pratade om gårdagen som var vääldigt rolig! Huset va ju snäppet fulare än mitt eget, men det spelade ingen roll. jag gick in ändå för såå elak kan jag jju inte vara. eller så elak är jag inte! däremot e ja störtskön och går in och låtsas som att hans hus var finare än mitt eget. asså skådespeleri är nog något jag borde satsa på! Nej men vi hade det roligt sen kom mi padre och hämtade oss för att åka bil hem från lidingö Tack Papichulo <3. Sen somnade jag nog ganska gott i sängen...och kom till en vacker regnig/snöig dag som denna. Nu har jag duschat och måste städa upp här inne det är kaaaaOO00OOs!! Innan ska ja bokstavigt talat slänga in en bild på evelina med sin tjusiga mobil....men de tjusigaste av allt är ju hennes lucka! som inte syns av handens vistelse på fel ställe......frustrerande. men den e ju svart?

veckans babe

visste ni att jacob har blivit  "hello there":ad av en shemale?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0