Sööndaagggg

Godmorgon! Jag har hunnit läsa SO och ätit frukost! Tidigt vaknade jag ida fan =) Igår va jag på bio med nicole john och sebastian. Vi såg He's just not that into you (=Dumpa Honom!) aaaaaaaaasfin film!!!!!! Vart kär <3<3<3<3 men hatar piratebay nu för ja de går ju inte o ladda hem....FuCk.
Seeeeeen så idag; ska jag nog bara chilla hemma och städa , läsa SO.... sen ska jag på cheerleading kl 7-9 lite spontant sådär =D Träffa madeleine ska jag göra =) länge sen.
Sen ska jag väl hem och typ sova och ladda inför skoldagen..skolveckan kasnke. Men nu ska jag läsa klart so så ja kan lite =) HÄR får ni en låt också , sååå sjuuukt braaaaaa låååt

In a trail of fire I'll burn before you bury me
Set your sights for the sun

BOUNCE 11 APRIL TJEJER!!!!
ÄLSKAR ER ALLIHOPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0