You fullfill my every desire

Har kommit hem från VÄSTERÅÅÅS med jarnesjö =) Vi har kollat robinsson lagat mat (Till min stora förvåning vart de GOTT!!!!!!!!! SOM FAN!!)  shoppat och spelat spel...spelat in videos? Sjungit...ja massor. Sovit också. Nu sitter jag och jobbar på min kemi uppsats och inte mycket mer =) men de går bra...lägger in bilder å sånt också.

Har köpt skor!!! TIll dansuppvisningen skulle dom vara men frågan är om jag kommer kunna dansa i dessa skönheter... för 99 kronor blev dom mina vilket impulsköp detta var gott folk. men ja går i dom varje dag så dom ska nog sitta fint när jag dansar förhoppningsvis...hahah om ja ramlar kommerja garva ... synd.  High heels don't have to hurt.. bullshit.



Har även köpt 4 tröjor. Yes kapat har man också gjort! Halleluja kören sings.
Inte är jag ett icke-kebab inte.





Har även haft lite bränder. Det va så jävla skönt, för nu ligger dom kvar borta i västerås...u like?? Ooooyeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0