BBBB



jag är inne i en period. den perioden varar hur jävla länge den vill men den pågår justnu och nu ska jag nog typ dränka mig i musik och sova. min mobil workade inte med mig idag självmord men hoppas den e back on track imorgon. alltså imorgon ska jag njuta sönder på paramore nej det finns inga ord, jag finner inga ord jag ska bara njuuuuuuuta sööööööööööööööööööööööööönder!!!!!!!!!!!!!!


och nu kom jag på att det va första advent idag:) har ätit lussebulllar. och vad fan är el classico? :S


Kommentarer
Postat av: Matilda The Awesome

du som tänkte leka smart...JAG VET Vad el classico är eller ja fattar de efter att alla bara tjatar om de hela tiden MEN ja vet inte VARFÖR det heter EL CLASSICO så va smart och förklara för mig..asså känner mig som en idiot men ja står för det för jag och fotboll har ingen connection liksom... ^^ så?

2009-11-29 @ 21:18:27
Postat av: Elin kostiainen

DET ÄR ETT KLISSISKT MÖTE MATILDA! KLASSISKT

2009-12-03 @ 15:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0