Halllåå

jaghar en blåsa i munnen:( det är inte roligt!! Känns typ som en någonting som sitter på ett olägligt ställe och bara irriterar mig i onödan...usch. men a va gör man.. lyssnar på savage garden. Hej bra musik :) När man sitter här och sörjer över sin mun och huvudet värker, ont i halsen har jag, jag har hosta och jag har schvine flue. SKOJJA.

...

                                                                          <3 <3 <3
I helgen hade vi danceshow som sagt. De va najs, och i lördags hade yolanda maskerad :) ja va fräsch och nyduschad. AWESOME!! ;D Idag hade jag bara 2 lektioner i skolan för ja skulle till en doktor i stan men de löste sig. Fick veta att jag inte har ngn samhäll på fredag heller så de va grymt :D slutar tio i 3 (Y) thumbs UP!

Ska lära mig spela piano och gitarr. jag är faktiskt på god väg :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0