HANS BLOD BÖRJAR JU BLI GENOMSKINLIGT?

- det är vatten


Här sitter jag helt i förundran. Varför har jag inte pluggat historia så mycket som jag skulle kunnat göra?
Spanskan skiter jag i .. typ. not
Playa del sol gjorde min kväll ikväll, och maten. Och efterättten. Däremot ska jag börja träna. Big time

         
SUCK ON THAT

Sen har min cousin en bra förklaring till mayafolkets "världsslut"
Jag tror mer på min kusin än på mayaindianer.
"MEN JAA, då tar vi och skriver en kalender!!!...njaa"

allting ser ut att ha en mening
jag tror på ödet
ödet är min väg

Alla mina helgen framöver ser så bra ut att jag kan börja hoppa av glädje.
Ända fram till julafton...herrreguuud. satisfaction UNTZUNTZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0