hej jag är svettig och äcklig

för att jag har dansat i typ 3 timmar...och nu är jag hos jarnesjöööö :) Har precis färgat mosas hår :) eller hon står i duschen nu.. ^^ sen nu ska vi äta god mat sen ska vi träfffa tråkigt märsta folk..men efter att moa insisterade så extremt så OKEJ -.- bara för din skull. sen ska jag hem och sova, sen inför ostkakansdag imorogn ska jag nog köpa en ostkaka till mami o papi kasnke... ? eller? hih :) you never know.. vet att du läser mamma!

lyssnar på kent o de e inte bra :( man somnar...
..då tar man på These boots are made for walking. Det får dig att må bra : )

idag sjöng vi jullåtar. Det va sååå kul : )

nu ska vi äta somsagt. MUMS MED MAT!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

You are right...jag läser...mmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-11-13 @ 21:33:32
Postat av: mamsen

You are right...jag läser...mmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-11-13 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0