just beat it

GAH! JAG HAR EN GAMMAL NOKIA MOBIL NU SOM JAG FLIPPAR SÖÖÖNDER PÅ. MEN IMORGON SÅ SKA JA SKAFFA EN NYYYYY!!!! :D LG ETNABLUE TYYP HEJ BABY! ÄR SÅÅÅ TAGGAD!!! :D:D
synd bara att alla mina kontakter är fucked up nu så måste göra om alla sen när ja bytt mobil..men aa de blir braaa anywaaay :D SÅ GLAD!

LG GW530 Etna Blue

fin bild... :S


nu ska jag snart sova faktiskt. I have to you know. Dunkar beat it acapella. så awesome

Hungrig först. Något att käka skulle göra susen!
Idag frös jag arslet av mig..och jag hängde i det nya kista. I en svärm av folk. Trodde jag va i bangkok där ett tag...fy i satan vad ja va trötttt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åhfan! har dom gjort om kista? hehehehehe,,, nu kom jag på en grej som är roligt med kista! skitsamma du måste ju ha mitt nummer då jö om du kirrar nu mobil....och inte dina kontakter finns sparade vill säga!

2009-11-25 @ 22:41:44
URL: http://isablles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0