Too much rock for one hand baby

skulle ju vara mysigt med en ben&jerrys ikväll? Kasnke skaffa en inför ikväll? yeah? das brudas, gärna ge mig lite sällskap. & i helgen ska jag plugga. Plugga och förhoppningsvis ska min data in på lagning..yeah. Har bra låtar och jag vill kunna spela piano och gitarr. Och sjunga samtidigt men självklart så har man inte alla bestick i lådan om man säger så. ANNARS VA DET JU SÅ ATT Jag, Palo & Åhag langade kötttet idag. 2 1/4 sida. AWESOME!

                                                    Annars hatar jag Christer prov. TA DIG I RÖVEN :)



This soul you'll never see again wont be showing scars, oh nono


Kommentarer
Postat av: Isasasabelle

Du! vi gör så här, vi bildar ett band :D

2009-11-07 @ 10:53:52
URL: http://isablles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0