:D:D:D:D:D:D

DETTA FÖRBLIR NOG DET GLADASTE INLÄGGET HITTILLS OCH FÖR EVIGT. ALLT GÅR SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OCH JAG ÄR GLAAAAAAD I HELA KROPPPEN :D JAG ÄLSKAR MIN NYA KLASS, ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER, JAG ÄLSKAR VART JAG ÄR I LIVET OCH JAG ÄR MINST SAGT STOLT ÖVER MIG SJÄLV, FÖR ALLT JAG ÅSTADKOMMIT HÄR PÅ JORDEN....GUD VAD JAG TACKAR GUD ATT JAG LEVER!! JAG ÄLSKAR LIVET. JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAAD ALLLLTSÅÅÅ VAD ÄR DET HÄÄÄR :D LÅT INGET FÖRSTÖRA DE BARAA!! MEN NEJ. JAGÄLSKARDETHÄR. LET IT BE THAT WAY.

OCH NÄR DARIN SJUNGER VIVA LA VIDA BLIR VI ÄNNU GLADARE. ALLT ÄR SÅ BRA ATT JAG KAN GRÅTA!! :D
LIVET GÅR SIN GILLA GÅNG.... ^^ 

 och min söta syster Moa fyller hela 15 år imorgon :) 
så hennes liv leker nog minst sagt lika mkt som mittt.. =)  
LOVE YOU




THANK GOOOOOOOOD!


Kommentarer
Postat av: armani

varför är du så glad för nu då??

2009-10-24 @ 19:38:09
Postat av: papi

Du e go du gumman

2009-10-26 @ 00:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0