jag e 100 gånger bättre än fifa 09 o leila K

Denna vecka är en eftertraktad vecka för min del. Jag är hemma alone tills fredag morgon, fredag maskerad hos nadine och lördag maskerad hos madeleine. Söndagen är som alltid, PLAYA DEL SOL! Denna vecka är gudomlig, nog om att mammi o pappi kommer hem med lite gåvor hihehhehahah förhoppningsvis...Lyssnar musik som jag gjort hela dagen också, och har kommit på vad jag ska vara på nästa halloween. Men förihelvete, bara emloj vet om...HAHAH! I DIE. Men aa...hha. Ett gott skratt där...! Men vi slår upp vecka 41 i ett stolpmanus, this is what it looked/will look like!

MÅNDAG - School as usual. Dans, och ja min vanliga vardag.
TISDAG - Åker till skolan...men inser att min röst inte kommer palla. Tar hem böcker och sätter mig hemma o plugga lite..! Sen kom koskenkorva och spellman, och vi sov lite chilla lite o såg DH liiite :) Soofta lite!
ONSDAG - Skola, och Brustna Omfamningar på resurstiden. På Sollentuna bio. Awesome!
TORSDAG - Skola...dans! :D Kasnke stinsen om ja orkar... =) Men dancilicious. ME LIKE
FREDAG - SOFTAAA O TAGGAAA Till nadine å maskerad, I am tha walkin Rainbow. I bring the sun out...
LÖRDAG - Softaa OCH TAGGA till Madeleines födelsedagskalas :D I'm chuck bass.
SÖNDAG - Inget annat än vänta på Playa Del Sol... och utvärdera denna underbara vecka! :)

Täääänkte på det där med atteee......slänga in en låt som julia lärt mig gillar och den här meningen påminde mig mucho om denna chica bonita.
 





Wont trust cause a hoe wont trust me

TAGGA INFÖR HELGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0