Jag vet vad jag vill

och ikväll vill jag ha chips med en stor cola och en bra film. Bra vänner och fula kläder. Osminkat ansikte med fixat men misslyckat hår. Jag vill ha ett bra höstlov med allt vad det kan innebära. Jag vill dansa mig bort i ingenstans, och jag vill ha tillbaka min röst. Jag vill bli känd och bringa (svenglska) lycka till alla. Jag vill dansa mer. Jag vill skrika ut i världen att jag har det så bra just nu. Jag vill vakna upp med robert pattinsons armar runt min midja. Jag vill handla upp alla mina pengar, och jagvill ha jobbtider på coop. Jag vill åka utomlands och jag vill köpa en ipod touch. Jag vill lyssna på gospel och bli glad i hela kroppen. Jag vill sätta mig i bilen nu och veta att jag inte glömt någonting på bordet hemma. Jag vet vad jag vill!



Jag vill ha en pizza på det också

Vet du vad du vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0