om exakt 16 veckor fyller jag åååår!

Jobbet på coop idag gick snabbare än vanligt, faktiskt. Det va najs & har idag tjänat mig lite pengar i bössan. 

Jag gillar att det stå Gillkol istället för Grillkol på skylten ovanför grillkolen. Haha!  

Nu väntar jag på tacooooos! Sista middagen med la familia sen imorgon åker mami o papi till USA i några dagar. Blir sköööönt =) HIHI! Imorse vad de american pancakes till frukost! Få en liten inblick i mamma o pappas framtida morgonar. Najsbajs, har några kvar ^^



Nu ska ja låta spotify göra sitt jobb och jag ska ikväll hänga med mina bondar till vänner!
Kanske ut o köra traktor?


I want you to know...with everything i wont let this go.
 These words are my heart and soul.
I hold on to this moment you know,
 cuz i'd bleed my heart out to show,
 that i wont let go


Kommentarer
Postat av: e l i n, väldigt jordnära tjej

ÄLSKAR DIIIIIIIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-05 @ 19:35:47
Postat av: e l i n, väldigt jordnära tjej

ÄLSKAR DIIIIIIIG <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-05 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0