Sabádo en la casa de Julia

Vet inte hur bra spanska de där (rubriken) va helt ärligt..
Kasnke vart helt korrekt, eller helt åt pipsvängen. Någon som kan rätta?


Jag har gjort det mesta av det jag ville:
- Jag åt en pizza
- Jag lyssnade på gospel
- Jag var med en bra vän
- Jag var osminkad med mysiga kläder dock
- Jag hade fixat misslyckat hår
Sen misslyckades jag...med den sista punken...MEN istllet för att glömma filmen hemma, vilket jag inte gjorde, så glömde jag filmjäveln i BILEN istället. Fint matilda, fint. Men istället blev det animal planet och wild hogs. Chips och tropiskafruktläsken från ica. Endast 2 rutor choklad gjorde mig glad idag också.


Imorgon ska jag dansa...och jag känner att efter min sömn inatt kommer nästa vecka gå fort som råttorna på kistas bussstationer..oj vad kvickt. Sen är det LOV


dance dance dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0