The tip of the iceberg

Mikael Tornving ska inte göra annan film än Playa del sol. Johan Falk-filmerna är INGENTING för dig...haha eller jo..kasnke..^^ Men Tommy Andersson är ändå toppen (Y)

IDAG ÄR DET! THIS IS IT! Om en kvart ska vi gå till busshållplatsen och bege oss mot stan. ska även införskaffa mig ett par knäskydd! Om ja hittar de de vill säga..

Jag måste bara säga att dornas inlägg, det där långa där hon nästan skrek ut sinna innersta känslor, bra gjorde dorna! Gillar att du säger ifrån. Me gusta mucho!

Ikväll ska jag även läst klart min deckare + börjat på min uppsats. I HAVE TO. No gobacks.

Jag ska åka till usa och leva som i the hills. Med mitt snygga hollywood svall och en snygg tröja + en home made kalender (sen) ska jag leva my life bortom svenska kuster.

Nu ska jag borsta tänder (LITE SENT KASNKE I KNOW..) och sen packa klart. Amanda är söt idag. And so am i.

PUSS :)


someone's obsessed.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0